31 aug 2007

Vroeg in de ochtend van vrijdag 31 augustus

Nu naar de laatste repetitie in het lokaal voor de generales aanbreken, het monteren van het stuk. ben zenuwachtig als een nerveuze puber die nog van niets weet, hoe vallen alle gevoelens samen, lijden de gevoelens onder de prestatiedruk, ketsen de tsjechovregeltjes de verkeerde richting uit, waar komen ze samen straks,al die vreemde ogen die komen loeren vanmiddag, ik wil ze niet zien alleen op mijn eigen ogen vertrouwen, vertrouw ik mijn eigen ogen, kijken ze wel goed en niet te zeer betrokken, ben nerveus, gespannen, paracetamol helpt niet, ik bibber en wacht af,

1 opmerking:

Enrico zei

Vanaf maandag gaan de tsjechovregeltjes de goede kant op fladderen resulterend in een fantastische finale!

Wij zullen er in ieder geval alles aan doen om dat mogelijk te maken...

Dus niet bibberen, maar inderdaad afwachten en... vertrouwen!

Tot snel,

Technici De Flint.