4 sep 2007

Dinsdag 4 september

Dinsdagmorgen. Arriveer wat later, Neele heeft samen met Kroft een uitstekende oplossing gevonden voor het probleem met het gras, waar te weinig van was geleverd en waar voor aanvulling ervan geen budget meer over is, dus ik neem aan
dat iedereen tevreden is. We hebben het rijdende treinitje uitgeprobeerd,het rijdt, het spoort naar Moskou en terug, het kan ook een Efteling grapje worden en dan gaat de rit niet door, maar wie weet lukt het Stijn er een verlangende spooktrein van te maken, en dan kan hij vertrekken van Perm naar Moskou, de trein wel, de zusters niet. Carl Beukman is gearriveerd, en hier achter mijn computertje deze letters tikkend hoor ik over de intercom zijn gewijzigde marsmuziek, kippelvel. Over een uurtje
komen mijn spelers, verheug me.

Geen opmerkingen: